Bas bih rado glasao za nekog treceg po mogucstvu za nekoga ko nije "staaaaaaariii novosadjanin" jer je to za sve ove iz "Dinastije" osnovni kriterijum koji daje pravo na zivot.
A novinari neka istraze da li postoji i jedan jedini zivotno moguc slucaj u kom mozemo aktivirati polisu osiguranja. Polisa je zakljucena radi DDOR a a ne radi advokata
Jedan broj advokata zaveden je "velicinom doktora" Beljanskog! I sada, kada je razotkrivera farsa Beljanski lakoverni advokati podlezu manipulacijama i pristaju da budu oruzje u rukama "velikog Bode", izkljucivo njegovih licnih intetrsa!
I sta sad? Beljanski je lazni doktor nauka. To je konacna odluka, drugostrpenog organa. Jel i ona neosnovana i protivzakonita?
Svako ko ima i malo dostojanstva ne bi dozvolio da sina bezstidno zloupotrebljava zarad lecenja sopstvene sujete!
Dokle je advokatura stigla?
U rukama privatnih fakulteya i velikog kspitala!
Sramno i zalosno!
Konferencija je najširi vid izražavanja volje advokata.
U pravu ste da se na Konferenciji ne može odlučiti, ali Konferencija može doneti preporuke za Skupštinu, koja se saziva ODMAH nakon Konferencije i donosi odluke . (Statut AKS)
Razrešite ove sukobe, da bi AKV mogla da funkcioniše.
Sazovite Konferenciju to je jedini način da sukobljene strane ne mogu osporiti legitimitet onome ko bude izabran, jer će imati podršku većine članstva.
Interes advokature zahteva da imamo legitimne organe, ne može 2000 advokata da bude talac sukoba i ambicija sukobljenih grupa koje podržava ukupno 20% članstva, dok preostalih 80% ne učestvuje,već posmatra sa čudjenjem i iznenadjenjem šta se dešava.
Šta je sa mojim pravom da budem član svoje skupštine AKV i da biram ili da budem biran?(čl.44 i 123 Statuta)
Neću da me zastupa delegat delegata, koga ne mogu da opozovem 3 godine ni na koji način , čak i kada se ne slažem sa njegovim mišljenjem.
Čije mišljenje taj delegat delegata zastupa?Moje ili svoje?
Menjajte Statut iuskladite ga sa Zakonom o advokaturi i Ustavom Srbije.
Delegatski sistem nije rešenje.
Rešenje je da kvorum ne bude 50%+1 nego manji-minimum bilo koji broj došavših advokata, pod uslovom da su svi redovno dobili poziv za skupštinu.Ako dodje 10% to je 200 ljudi, a delegata je samo četrdesetak zar ne?
Neka se svima omogući pravo glasa na skupštini, pa neka glasaju oni koji dodju.
A doći će.Naravno da se plati autobuski organizovani prevo o trošku komore za sve van NS.(kao u Protestu)
Skupština od 2000ljudi organizuje se u SNP (kao u Protestu što je bilo)
Uostalom pitajte AKB, njihova skupština ima 4.000 ljudi.
Kako organizovati skupstinu od 2000 ljudi? Trebalo bi da se skupi 50+1% sto znaci 1001 advokat. Ako se ne pojavi toliko, nema kvoruma. Zar delegatska skupstina upravo zbog toga nije resenje?
Konferencija nije donosila odluke vec skupstina odrzana posle konferencije. Dakle, citajte statut.
Neke kolovodje "Ogranka" su krstarili i bili pasivni tokom protesta, ocekujuci da ce sve propasti a oni se pojaviti kao "spasioci" AKV. Plan im je propao pa sada realizuju plan "B" nipodastavajuci neuspesno i neosnovano rezultate rada rukovodstva AKV na koje su, ocigledno, ljubomorni. Cini mi se da je tako jer "Ogranak" ne daje nikakve argumente za svoje stavove odim licnih uvreda, sto je strasno jer su u pitanju advokati koji bi trebalo da razgovaraju argumentima.
U vezi sa statutom AKV i "nicim pogresnim" na strani "Ogranka", procitao sam statut AKV - pogledajte clanove 44 i 123... Dakle, citajte statut.
Možda pripadnici dinastija provode vreme na krstarenju i piju viski sa ledom, ali većina od 2000 advokata AKV jedva preživljava, a radu komore doprinosi svakog meseca plaćanjem članarine.
Samo mali broj privilegovanih pripadnika dinastije zastupa JP za uredne i visoke paušale i živi život na jahtama i krstarenjima. Većina advokata živi skromno i ne prepoznaje se u vašem komentaru.
Protest advokata izneli su svi zajedno i trpeli su pritiske, ne samo rukovodstvo.
Protest je trajao 4 meseca, prihodi nisu stizali, ali su svi platili poreze i doprinose na rad u tom periodu.
Vreme je da se u rukovodstvo izaberu advokati koji nisu pripadnici dinastija, imali bi realniji pristup i bili u mogućnosti da sagledaju sve brojne probleme sa kojima se advokatura aktuelno suočava i da konačno počnu da ih rešavaju, jer to je svrha radi koje se biraju.
Ako su u vreme Protesta KOnferencije donosile sve važne odluke , zašto Konferencija AKV ne bi mogla da izabere organe AKV?
Ako Konferenciju čine SVI UPISANI ADVOKATI ne može postojati ni jedan viši organ, a pogotovo se ne može osporavati njen legitimitet da donese bilo koju odluku.
Ako po Zakonu o advokaturi komora slobodno uredjuje i bira svoje organe,(pa je na osnovu te odredbe AKV u svom Statutu uredila ogranke i delegatski sistem)-po toj pravnoj logici i KOnferencija je legitiman organ da prvo usvoji izmene Statuta ili donese potpuno novi Statut i da se po osnovu njega odluči sve što je potrebno.
Konferencija i referendum ako treba, problem mora hitno da se reši.
Pročitajte Statut AKV i videćete da Ogranak nije ništa pogrešio.
AKV ima pogrešan Statut koji hitno treba menjati i ukinuti Ogranke ( koji su izmišljotina AKV) i ukinuti delegatski sistem (opet izmišljotina AKV) i vratiti svim advokatima AKV oduzeto pravo da budu članovi svoje skupštine i da na njoj učestvuju i glasaju neposredno.
Osim Statuta AKV (koji treba hitno menjati) pročitajte i Statut AKS i Statut AKB, kao i Zakon o advokaturi.
Prostim uporedjenjem Statuta AKB i AKV može se ustanoviti da skupštinu AK BEOGRADA čine SVI advokati i svi imaju pravo glasa na skupštini AKB koja(ima preko 4,.000 advokata.)
Naprotiv skupštinu AKV ne čine svi advokati već delegat delegata skupštine Ogranka.
Znači 2.000 advokata AKV nisu članovi svoje skupštine i na njoj nemaju pravo glasa-za njih glasa i misli delegat delegata Ogranka u periodu od 4 godine.
I još nešto NI JEDNA DRUGA KOMORA u Srbiji NEMA OGRANKE , to je specifičnost AKV
Statut AKV nije uskladjen sa Zakonom o advokaturi i Statutima drugih komora, specifičnost mu je ukidanje prava advokatima AKV da budu članovi svoje skupštine i da na njoj glasaju, što NIJE SLUČAJ NI U JEDNOJ DRUGOJ KOMORI U SRBIJI.
Eto ja ne ucestvujem i znam da spadam u 70% clanstva. Protest sam proveo na "netu". Osim toga, ne ljutim se ni na ciju ambicioznost. Ako je bilo nesto nelegalno u izborima u NS ogranku valjda postoji neka "visa instanca" koja moze pomoci u resenju. Nadam se da nisu namerno pogresili jer ljude vidjam i tesko mi je da na dobre advokate gledam kao na svoje klijente na stranputici. Konferencija je odlicna ideja ali, ako ja dobro razumem, ni jedni izbori se na njoj ne mogu sprovesti.
A iz kojeg citata ili navoda Ogranka je "izvucen" naslov (drugi)? U saopstenju Ogranka Novi Sad se nigde ne pominju prijave niti njihov broj, niti protiv koga su podnete (ako zaista postoje).
I Vama isti predlog kao i Posmatracu... Citajte statut AKV. Imate ga na www.akv.org.rs - provereno aktuelan tekst (ima tamo svasta za citanje, ko hoce). Konferencija ne bira nikoga, niti moze. A o ucescu u protestu, ucestvovali su svi advokati ali su advokati iz rukovodstva, predsednik i UO, vodili protest i bili izlozeni pretnjama, pritiscima... A neki od tih 2000 su isli za to vreme na krstarenja, postavljali slike sa jedrilica na Viber, viski s ledom i sl. O njima nista, samo "rukovodstvo ne valja", sto se ponavlja kao mantra..
Napisah da pretpostavljam da je cast biti u organima komore a ne da je to "nezahvalan i neplacen posao"... Ne znam, nisam bio, samo pisem kako ja na to gledam. Citajte sta pisem, a citajte i Statut AKV. Konferencija ne moze nikoga da bira. Ako ste advokat trebalo bi da poznajete statut. Inace, AKV vode legitimni i legalni organi, do izbora novih. Inace, i Beljanskom (mladjem) je u Upravnom odboru AKS istekao mandat ali mu nije problem da ide na sastanke. Za njega je njegov status legalan a kada se isti princip primeni na AKV - e, to ne moze. Doslednost vidljiva i u napisima nelegalnog Ogranka... U stvari, tamo argumenata i nema, zar ne?
Свих 2000'адвоката АКВ је учествовало у протесту, а не само руководство.
Свих 2000 адвоката АКВ учествује у раду коморе, а не само руководство.
Руководство чине адвокати који су ПРВИ МЕЂУ ЈЕДНАКИМА.
Ви сте помешали лончиће,борећи се за славу и власт у комори.
Поднесите оставке, да се на Конференцији изабере руководство које ће се бавити решавањем проблема свих адвоката и адвокатуре ( а има их много), а не собом и својом амбицијом.
1.Ne postoji AKV zbog rukovodstva već zbog članstva, tj advokata. Predsednik komore je samo prvi medju JEDNAKIMA, izabran da sprovodi odluke većine članstva i u interesu članstva odnosno advokata i advokature.
2.Ako postoji spor oko toga ko će da bude funkcioner i taj spor traje dugo, interes advokature i advokata nema ko da zastupa. Pri tome svaki čas daje se izjave medijima sa iznošenjem raznih optužbi na račun druge strane u sukobu - to sveukupno jeste kaljanje ugleda advokature i advokata pojedinačno u očima javnosti i pojedinačnih stranaka čije interese zastupaju .
3.Kažete da je biti funkcioner komore nezahvalan i neplaćen posao-dajte ostavke.Struka će opstati i bez vas na čelu komore, nemojte se nadalje žrtvovati.
4.Predlog za sazivanje konferencije nije poziv za sazivanje prekog suda, neće vam kolege preko suditi i ništa vam se neće dogoditi-osim što ćete biti smenjeni.Koliko mogu da uočim predložena kazna da vam se zabrani rad na rukovodećim mestima u komori u narednih 10 godina-vas pogadja, iako tvrdite da vam je teško , neplaćeno i naporno da te iste poslove obavljate, što nije logično
5.Ne smete da sazovete Konferenciju i suočite se sa kolegama i mogućnosti da se na transparentan i nesporan način AKV odabere rukovodstvo koje podržava većina advokata, zbog mogućnosti da pri tom ne izaberu baš vas.
6.AKV i advokatura su važniji od vas i vaših privatnih sukoba i interesa.Podnesite svi ostavke, ako smatrate da ste časni ljudi.
Vredno je sačekati i čuti istinu. Ona je gotovo uvek jedna. A naravno da će se sada treće strane kojih nigde nije bilo ni u radu ni u protestu samopreporučiti za rukovođenje. Da i oni ugrabe šansu dok se drugima "klima". Što Sikimića toliko negativno spominjete? Šta vi o njegovom radu ustvari znate? Ja ga se sećam kao jednog od najboljih opcija za teret protesta i ponosan sam na ono što je uradio za nas. Preke sudove u komori i pretnja nepostojećim posledicama i kaznama je jalova logika (osim što je sablasno što ih izriče neki advokat koji ne poznaje propise sopstvene struke). Niko nije ukaljao ugled ako postoje sporovi. Neka reše to što pre i počnemo da radimo.
Svi učesnici ovog skandala sa obe strane da podnesu ostavke na sve funkcije za koje smatraju da im pripadaju po izbornom ili običajnom naslednom pravu (izgleda da i to postoji).
Za predsednika komore po prvi purt u istoriji AKV izabrati ŽENU.
Imamo veliki broj žena u advokaturi koje nisu adekvatno zastupljene u organima komore, red je da dobijemo PREDSEDNICU.
Struka Vas neće., ni jedne druge, urušili ste ugled svima i osramotili komoru.
Zakažite konferenciju da UTVRDIMO koga struka bira, što se bojite?
Tačke dnevnog reda..:Izmena Statuta AKV a NAROČITO u delu da skupštinu AKV čine SVI ADVOKATI, utvrditi da Konferencija može da donese odluke o svim piitanjima koji su u nadležnosti bilo kog organa Komore, izabrati UO na JEDNU GODINU,Predsedniku da se smanje sva ovlašćenja i prenesu na UO.Predsednik neka bude tehničko lice koga će birati UO u okviru svog mandata.
Učesnicima ovog skandala zabrana kandidovanja na bilo koju funkciju u komori u narednih 10 godina zbog urušavanja ugleda advokature.
PS Ako ste zbog ČASTI na funkciji, ČASNO I PODNESITE OSTAVKU i to SVI ( i AKV i OGRANAK). Olakšajte i sebi samima jer po Vašem kazivanju i nemate nikakve koristi od funkcija :) ,
Struka će podneti taj gubitak. .)
Sve funkcije u svim komorama su volonterske. Nema nikakve naknade za rad... Nikome ko je u organima: predsednik, potpredsednik, clanovi UO, delegati... Sve je dobrovoljno, koliko god to nekima bilo tesko da shvate. Pitanje je casti raditi u komori i biti odabran od sopstvene struke.
Kada treba da se radi za AKV - onda su odgovorni oni koji vode i treba što više da volontiraju i da, po mogućstvu, kada idu na sastanke sa drugim komorama, troše svoje gorivo, maksimalno strpljivo i uvažavajuće tumače propise Komore svakom advokatu koji ih nazove iako im je to nije u opisu posla, volontiraju na raznim poslovima u AKV i da ne pominju previše svoj trud jer se to "ne radi" i da trpe najbrutalnije optužbe o nepotizmu koje ljudski um može da osmisli. A kada treba da legalno izvedu proceduru izbora i pri tome naidju na nelegalan otpor 30-ak nekulturnih advokata, problematičnog poznavanja propisa, predvodjenih sa 2-3 "prestolonaslednika" još problematičnije kompetencije - onda ne treba primenjivati propise nego na nekakvoj konferenciji to rešavati. Gospodio, propisi postoje i primenjuju se. Proces je u toku. Sukobi su legitimna stvar i rešiće se.
Sve funkcije u svim komorama su volonterske. Nema nikakve naknade za rad... Nikome ko je u organima: predsednik, potpredsednik, clanovi UO, delegati... Sve je dobrovoljno, koliko god to nekima bilo tesko da shvate. Pitanje je casti raditi u komori i biti odabran od sopstvene struke.
Па зар је могуће да од толико адвоката у Новом Саду не постоји нико трећи да стане на чело, неко коме није и тата био председник? Јел то један од услова за кандидате...ожењен, члан коморе минимум 5 година, пребивалиште у Новом Саду, отац вршио функцију председника коморе, син студира право...? :)
Borba između dve dinastije! Kako obični ljudi kad ovo pročitaju mogu imati poverenje u ijednog od njih. Pa još kada se tome doda da obe dinastije imaju "svoje sudije" tada se ne zna se ko brže uzmiče, pravda ili pravo. Pa još korporativizacije advokature! Zašto javna preduzeća uzimaju advokate? Pa svaki pravnik u odrđenom javnom preduzeću neuporedivo bolje poznaje problematiku svoga preduzeća od bilo kog advokata.Pravnik javnog preduzeća će zdušnije braniti javno preduzeće od bilo kog advokata i po cenu da se zameri sudiji što advokat neće nikad tako raditi jer će kod tog sudije doći i u sledećim slučajevima kada se bude pojavljivao pred tim sudijom kao branilac u nekom drugom slučaju. Naravno da se podrazumeva da pravnik u javnom preduzeću mora imati sudijsko advokatski ispit odnosno zakonski status da pred sudom može zastupati svoju firmu. Advokatske organizacije su neophodne ali zakonom treba odrediti da su članarine male i da služe da se plate prostorije i administrativno osoblje. Advokati u komorama ne mogu imati nikakvu naknadu kao stalnu. Samo stvarni troškovi u obavljanju pojedinih zadataka za komoru.
Logika je da ni jedna strana ne želi da se odrekne stečenih pozicija -biti predsednik AKV nije šala-uticaj, privilegije, promocije, novac za putovanja, publikacije itd.
I niko ne razmišlja da iz MORALNIH RAZLOGA podnese ostavku. Obe strane nalaze izgovore u legalnosti, proceduri, rokovima.
Preko 2.000 advokata iz Vojvodine posmatra sa čudjenjem i zgražavanjem celu predstavu i sve učesnike i komentariše da se ovakav skandal nije desio od osnivanja AKV.Nikada.
Niti se ikada iko sa ovoliko upornosti podržan od 37 svojih navijača( od ukupno 2.000 advokata AKS) borio za fotelju AKV, niti je iko ikada sa istom takvom upornošču (podržan od 30 tak svojih pristalica)odbijao da napusti ovu fotelju.
Sazovite Konferenciju AKV da čujete šta 2.000 kolega ima da kaže.Zakupite salu SNP kao u Protestu advokata.Doći će advokati članovi AKV.Valjda imaju pravo glasa u svom udruženju, legalisto....
Da izaberu predsednika večinim glasova i stave tačku na ovaj skandal.
Sikimić u penziju. Od AVK napravio porodični biznis ! Beljanski i Dobrosavljev su časni mladi ljudi, nastavljači dve ugledne advokatske kancelarije koje imaju tradiciju.
Skupština "naredila" upravnom odboru da donese nekakvu odluku? Interesantno zamešateljstvo nadležnosti... Ne može skupština ništa da naređuje drugom organu, to je tako u svim organizacijama koje imaju skupštinu i UO. Nadležnosti su strogo podeljene inače se gubi smisao takve organizacije... Besmislena tvrdnja Ogranka. Isto je i sa preporukom za organizaciju novih izbora za par meseci. Zašto novi izbori ako su ovi legalno sprovedeni? Zar neko može tu da pronađe bilo kakvu logiku?
....onda ćeš ti sa svojim anonimnim "imenom" da platiš odštetu? Pa što se ne potpišeš kada si toliko uveren? Što dozvoljavaš da se tako nešto dešava kada znaš kako da upotrebiš zakone protiv toga? Možda zato što pod velom anonimnosti možeš lažno da optužuješ i da za to ne odgovaraš?
Već profitiraju dragi Nemanja, već profitiraju .
I u NS i u BG.
Proguglaj pa vidi ko su im stranke i gde su se sve ponameštali.
A advokatura će se urušiti iznutra.Upisuje se u advokaturu svako ko skupi za upisninu i ima diploma mega sega giga trenda .
Advokatura dodje kao Kafana kod poslednje šanse.
U NS će sledeće godine poslovati 10.000 advokata ,a u BG 70.000 advokata.
Tako da posla za sve advokate neće biti i šta če nam onda komora?
Neka je ukinu.Nema svrhu nikakvu.
JA sam već službenik , plaćam mesečnu članarinu i upisninu da bi par velikih i jakih dinastija od mojih para,uživalo privlegije trošenja zajedničkog novca, promocije po medijima, dobijanja na tenderima za zastupanje JP, odlučivalo ko su podobni za upis i ispis ,osnivalo NVO radi širenja sopstvenog uticaja medju sudijama i tužiocima , putovalo po svetu o mom trošku, plaćalo doktorate i nazovi naučne radove kome oni hoće , naravno svoju decu školovalo o trošku medjunarodnih partnera naše velike firme,itd.
Alo već nam se dešava VELIKI GAZDA sobodni strelče!
Ugasiti komoru, popisati svu imovinu i podeliti upisanim advokatima sraznerno godinama STAŽA U KOMORI.
A dinastije neka žive od svog rada i svojih sposobnosti kao i mi ostali.
Advokatske komore ne treba ni da postoje, jer advokatima ne pružaju ništa. Njihovo postojanje se svelo kao i u svemu drugom - lak dolazak do posla i para koje se redovno slivaju u komoru. To su stotine hiljada eura mesečno, a opravdanje za bilo kakvo trošenje ne postoji, pošto ne doprinosi boljitku ni advokata ni advokature.
Otac bio predsednik, AKV- red je da i sin to bude.Od oca je ostanulo sinu.
Tata dr profesor na 5 privatnih pravnih fakulteta časno upisao sve njihove studente u AKV i ovo će ostanuti sinu -
Zastupanje RTV i ostalih JP za paušal od par milona mesečno i to otac ostavio sinu.
NVO i Cepris i to otac ostvaio sinu.
Sve državne komisije i odbori i to otac ostavio sinu.
Od oca je ostanulo sinu i od sina sinu kada stasa za par godinica .
Kada cita clanak neko od "obicnih gradjana", nema mogucnost da sagleda situaciju u potpunosti. Zasto? Zato sto nisu elementarne stvari obelodanjene.
g.Sikimic?
-Njegova kancelarija zastupa pola javnih preduzeca, dobijenih preko (diskutabilnih) tendera.
-Sikimic je u AKV nasao funkciju svom sinu.
-Sikimic je u AKV nasao funkciju snaji.
-Sikimic(i) troskove svojih licnih putovanja placaju parama iz AKV (laznim pravdanjem).
-Sikimic je po pitanju ovoga (u sprezi sa ostalim upetljanima) vise puta pretio, ubedjivao, nagovarao, i svasta nesto sto bi moglo vrlo lako podleci krivicnoj odgovornosti.
-Sikimic je od AKV napravio "porodicni biznis", i sada kada mu dolazi kraj na polozaju, pokusava na svaki moguci nacin da diskredituje bilo koga ko mu se suprotstavi.
Licni interesi, itekako u spezi sa politikom, dragi moji gradjani. A sta jos sve nije napisano u komentaru...
Ovo su, za redakciju, naravno vrlo lako proverljive informacije. Samo nemojte g.Sikimica da pitate, porecice naravno.
Mislim da postoje dve opasnosti u domacoj advokaturi. Da postanu ispostava drzavne vlasti i da postanu ispostava stranih advokatskih korporacija. Srecom, jos uvek se nijedno od ta dva nije desilo. Sudije, tuzioce, javne beleznike, izvrsitelje, na ovaj ili onaj nacin bira drzava. Advokati su jedini deo pravosudja u sirem smislu koji nije pod neposrednom kontrolom vlasti i zato su decenijama bili na udaru. Ali uvek su koliko - toliko uspevali da se odbrane. Takodje, postoji nekoliko ogromnih advokatskih kancelarija, organizovanih u formi ortackih advokatskih drustava, koje prete da ,,pojedu" sve ,,male" advokate. Time bi advokati prestali da budu slobodna profesija vec cinovnici velikih korporacija, mahom stranih, cime bi prestala njihova nezavisnost. Od drzavne vlasti ce se ,verujem, odbraniti, jer su to radili decenijima. Od velikih korporacija ce to biti teze ali ja sam optimista. Preuzimanje advokature ce se vrsiti pod parolom slobode trzista iako ce defakto voditi ka monopolu, u kome ce kad nastane, advokatska tarifa za gradjanstvo biti jos skuplja a zarada za vecinu advokata biti znatno manja. A profitirace samo nekoliko novosadskih i beogradskih sefova kancelarija i naravno njihovi mentori u inostranstvu. Zato advokati pamet u glavu.
Kad se birao predsednik Drustva MS vojvodine bilo je toliko spletki, vredjanja i namestanja glasova da su se neki, koji bi inace mogli ponesto dobro i da ucine, sasvim povukli zarad svog mira. Kako onda ne bi bilo toga za mnogo vece novce?!
...advokati poručuju da "velika i finansijski jaka advokatska preduzeća imaju neskrivenu nameru da od nezavisnih i slobodnih advokata načine svoje službenike"....
To je suština svega, za 25.000 mesečno uvek možete da radite za velikog ,,gazdu". Još ako umesto više komora bude samo jedna, a na njoj član partije,veselju nikad kraja. Advokati su zbog svoje nezavisnosti uvek bili trn u oku svake vlasti.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Razdor i borba za mesto predsednika u Advokatskoj komori Vojvodine
Autor: 021.rs/foto: Medija centar Beograd
Novi Sad
•06.04.2017.
•14:50 > 14:50
Komentari 53
Ztsn
Milence
A novinari neka istraze da li postoji i jedan jedini zivotno moguc slucaj u kom mozemo aktivirati polisu osiguranja. Polisa je zakljucena radi DDOR a a ne radi advokata
Svetlana
Josip
Svako ko ima i malo dostojanstva ne bi dozvolio da sina bezstidno zloupotrebljava zarad lecenja sopstvene sujete!
Dokle je advokatura stigla?
U rukama privatnih fakulteya i velikog kspitala!
Sramno i zalosno!
Objektivan
U pravu ste da se na Konferenciji ne može odlučiti, ali Konferencija može doneti preporuke za Skupštinu, koja se saziva ODMAH nakon Konferencije i donosi odluke . (Statut AKS)
Razrešite ove sukobe, da bi AKV mogla da funkcioniše.
Sazovite Konferenciju to je jedini način da sukobljene strane ne mogu osporiti legitimitet onome ko bude izabran, jer će imati podršku većine članstva.
Interes advokature zahteva da imamo legitimne organe, ne može 2000 advokata da bude talac sukoba i ambicija sukobljenih grupa koje podržava ukupno 20% članstva, dok preostalih 80% ne učestvuje,već posmatra sa čudjenjem i iznenadjenjem šta se dešava.
Čitam statut
Neću da me zastupa delegat delegata, koga ne mogu da opozovem 3 godine ni na koji način , čak i kada se ne slažem sa njegovim mišljenjem.
Čije mišljenje taj delegat delegata zastupa?Moje ili svoje?
Menjajte Statut iuskladite ga sa Zakonom o advokaturi i Ustavom Srbije.
WWW
Odgovor
Rešenje je da kvorum ne bude 50%+1 nego manji-minimum bilo koji broj došavših advokata, pod uslovom da su svi redovno dobili poziv za skupštinu.Ako dodje 10% to je 200 ljudi, a delegata je samo četrdesetak zar ne?
Neka se svima omogući pravo glasa na skupštini, pa neka glasaju oni koji dodju.
A doći će.Naravno da se plati autobuski organizovani prevo o trošku komore za sve van NS.(kao u Protestu)
Skupština od 2000ljudi organizuje se u SNP (kao u Protestu što je bilo)
Uostalom pitajte AKB, njihova skupština ima 4.000 ljudi.
Upitnik
Ja
Neke kolovodje "Ogranka" su krstarili i bili pasivni tokom protesta, ocekujuci da ce sve propasti a oni se pojaviti kao "spasioci" AKV. Plan im je propao pa sada realizuju plan "B" nipodastavajuci neuspesno i neosnovano rezultate rada rukovodstva AKV na koje su, ocigledno, ljubomorni. Cini mi se da je tako jer "Ogranak" ne daje nikakve argumente za svoje stavove odim licnih uvreda, sto je strasno jer su u pitanju advokati koji bi trebalo da razgovaraju argumentima.
U vezi sa statutom AKV i "nicim pogresnim" na strani "Ogranka", procitao sam statut AKV - pogledajte clanove 44 i 123... Dakle, citajte statut.
Svestan realnosti
Samo mali broj privilegovanih pripadnika dinastije zastupa JP za uredne i visoke paušale i živi život na jahtama i krstarenjima. Većina advokata živi skromno i ne prepoznaje se u vašem komentaru.
Protest advokata izneli su svi zajedno i trpeli su pritiske, ne samo rukovodstvo.
Protest je trajao 4 meseca, prihodi nisu stizali, ali su svi platili poreze i doprinose na rad u tom periodu.
Vreme je da se u rukovodstvo izaberu advokati koji nisu pripadnici dinastija, imali bi realniji pristup i bili u mogućnosti da sagledaju sve brojne probleme sa kojima se advokatura aktuelno suočava i da konačno počnu da ih rešavaju, jer to je svrha radi koje se biraju.
Konferencija
Ako Konferenciju čine SVI UPISANI ADVOKATI ne može postojati ni jedan viši organ, a pogotovo se ne može osporavati njen legitimitet da donese bilo koju odluku.
Ako po Zakonu o advokaturi komora slobodno uredjuje i bira svoje organe,(pa je na osnovu te odredbe AKV u svom Statutu uredila ogranke i delegatski sistem)-po toj pravnoj logici i KOnferencija je legitiman organ da prvo usvoji izmene Statuta ili donese potpuno novi Statut i da se po osnovu njega odluči sve što je potrebno.
Konferencija i referendum ako treba, problem mora hitno da se reši.
Obavešten a realan
AKV ima pogrešan Statut koji hitno treba menjati i ukinuti Ogranke ( koji su izmišljotina AKV) i ukinuti delegatski sistem (opet izmišljotina AKV) i vratiti svim advokatima AKV oduzeto pravo da budu članovi svoje skupštine i da na njoj učestvuju i glasaju neposredno.
Samo uporedjujem
Prostim uporedjenjem Statuta AKB i AKV može se ustanoviti da skupštinu AK BEOGRADA čine SVI advokati i svi imaju pravo glasa na skupštini AKB koja(ima preko 4,.000 advokata.)
Naprotiv skupštinu AKV ne čine svi advokati već delegat delegata skupštine Ogranka.
Znači 2.000 advokata AKV nisu članovi svoje skupštine i na njoj nemaju pravo glasa-za njih glasa i misli delegat delegata Ogranka u periodu od 4 godine.
I još nešto NI JEDNA DRUGA KOMORA u Srbiji NEMA OGRANKE , to je specifičnost AKV
Statut AKV nije uskladjen sa Zakonom o advokaturi i Statutima drugih komora, specifičnost mu je ukidanje prava advokatima AKV da budu članovi svoje skupštine i da na njoj glasaju, što NIJE SLUČAJ NI U JEDNOJ DRUGOJ KOMORI U SRBIJI.
Pasivan ali realan
Upitnik
I opet ja
Opet ja
АДВОКАТИ СУ У ПРАВУ
Свих 2000 адвоката АКВ учествује у раду коморе, а не само руководство.
Руководство чине адвокати који су ПРВИ МЕЂУ ЈЕДНАКИМА.
Ви сте помешали лончиће,борећи се за славу и власт у комори.
Поднесите оставке, да се на Конференцији изабере руководство које ће се бавити решавањем проблема свих адвоката и адвокатуре ( а има их много), а не собом и својом амбицијом.
Posmatrač
2.Ako postoji spor oko toga ko će da bude funkcioner i taj spor traje dugo, interes advokature i advokata nema ko da zastupa. Pri tome svaki čas daje se izjave medijima sa iznošenjem raznih optužbi na račun druge strane u sukobu - to sveukupno jeste kaljanje ugleda advokature i advokata pojedinačno u očima javnosti i pojedinačnih stranaka čije interese zastupaju .
3.Kažete da je biti funkcioner komore nezahvalan i neplaćen posao-dajte ostavke.Struka će opstati i bez vas na čelu komore, nemojte se nadalje žrtvovati.
4.Predlog za sazivanje konferencije nije poziv za sazivanje prekog suda, neće vam kolege preko suditi i ništa vam se neće dogoditi-osim što ćete biti smenjeni.Koliko mogu da uočim predložena kazna da vam se zabrani rad na rukovodećim mestima u komori u narednih 10 godina-vas pogadja, iako tvrdite da vam je teško , neplaćeno i naporno da te iste poslove obavljate, što nije logično
5.Ne smete da sazovete Konferenciju i suočite se sa kolegama i mogućnosti da se na transparentan i nesporan način AKV odabere rukovodstvo koje podržava većina advokata, zbog mogućnosti da pri tom ne izaberu baš vas.
6.AKV i advokatura su važniji od vas i vaših privatnih sukoba i interesa.Podnesite svi ostavke, ako smatrate da ste časni ljudi.
@ja
REALAN PREDLOG
Za predsednika komore po prvi purt u istoriji AKV izabrati ŽENU.
Imamo veliki broj žena u advokaturi koje nisu adekvatno zastupljene u organima komore, red je da dobijemo PREDSEDNICU.
Smanjenje članarina
To je dovoljno da komora funkcioniše.
:)
Zakažite konferenciju da UTVRDIMO koga struka bira, što se bojite?
Tačke dnevnog reda..:Izmena Statuta AKV a NAROČITO u delu da skupštinu AKV čine SVI ADVOKATI, utvrditi da Konferencija može da donese odluke o svim piitanjima koji su u nadležnosti bilo kog organa Komore, izabrati UO na JEDNU GODINU,Predsedniku da se smanje sva ovlašćenja i prenesu na UO.Predsednik neka bude tehničko lice koga će birati UO u okviru svog mandata.
Učesnicima ovog skandala zabrana kandidovanja na bilo koju funkciju u komori u narednih 10 godina zbog urušavanja ugleda advokature.
PS Ako ste zbog ČASTI na funkciji, ČASNO I PODNESITE OSTAVKU i to SVI ( i AKV i OGRANAK). Olakšajte i sebi samima jer po Vašem kazivanju i nemate nikakve koristi od funkcija :) ,
Struka će podneti taj gubitak. .)
Ja
@logicar
Ja
Advokati
Sazovite Konfernciju AKV
комшија
PRAVNIK TOBŽ
Logičar
I niko ne razmišlja da iz MORALNIH RAZLOGA podnese ostavku. Obe strane nalaze izgovore u legalnosti, proceduri, rokovima.
Preko 2.000 advokata iz Vojvodine posmatra sa čudjenjem i zgražavanjem celu predstavu i sve učesnike i komentariše da se ovakav skandal nije desio od osnivanja AKV.Nikada.
Niti se ikada iko sa ovoliko upornosti podržan od 37 svojih navijača( od ukupno 2.000 advokata AKS) borio za fotelju AKV, niti je iko ikada sa istom takvom upornošču (podržan od 30 tak svojih pristalica)odbijao da napusti ovu fotelju.
Sazovite Konferenciju AKV da čujete šta 2.000 kolega ima da kaže.Zakupite salu SNP kao u Protestu advokata.Doći će advokati članovi AKV.Valjda imaju pravo glasa u svom udruženju, legalisto....
Da izaberu predsednika večinim glasova i stave tačku na ovaj skandal.
Dosta Sikimić
Legalista
@kolega anonimus
PetarPP
Advokat
Urušićemo se sami
I u NS i u BG.
Proguglaj pa vidi ko su im stranke i gde su se sve ponameštali.
A advokatura će se urušiti iznutra.Upisuje se u advokaturu svako ko skupi za upisninu i ima diploma mega sega giga trenda .
Advokatura dodje kao Kafana kod poslednje šanse.
U NS će sledeće godine poslovati 10.000 advokata ,a u BG 70.000 advokata.
Tako da posla za sve advokate neće biti i šta če nam onda komora?
Neka je ukinu.Nema svrhu nikakvu.
Zdravopametni
Alo već nam se dešava VELIKI GAZDA sobodni strelče!
dado
advokat 2
A dinastije neka žive od svog rada i svojih sposobnosti kao i mi ostali.
ĐURA
Raja advokatska
PS Harač redovno plaćamo ne brinite.
advokat
Od oca je ostanulo
-Sikimići otac majka i sin
-dva Dobrosavljeva sa dva sina
Od oca je ostanulo
Tata dr profesor na 5 privatnih pravnih fakulteta časno upisao sve njihove studente u AKV i ovo će ostanuti sinu -
Zastupanje RTV i ostalih JP za paušal od par milona mesečno i to otac ostavio sinu.
NVO i Cepris i to otac ostvaio sinu.
Sve državne komisije i odbori i to otac ostavio sinu.
Od oca je ostanulo sinu i od sina sinu kada stasa za par godinica .
Kolega Anonymous
g.Sikimic?
-Njegova kancelarija zastupa pola javnih preduzeca, dobijenih preko (diskutabilnih) tendera.
-Sikimic je u AKV nasao funkciju svom sinu.
-Sikimic je u AKV nasao funkciju snaji.
-Sikimic(i) troskove svojih licnih putovanja placaju parama iz AKV (laznim pravdanjem).
-Sikimic je po pitanju ovoga (u sprezi sa ostalim upetljanima) vise puta pretio, ubedjivao, nagovarao, i svasta nesto sto bi moglo vrlo lako podleci krivicnoj odgovornosti.
-Sikimic je od AKV napravio "porodicni biznis", i sada kada mu dolazi kraj na polozaju, pokusava na svaki moguci nacin da diskredituje bilo koga ko mu se suprotstavi.
Licni interesi, itekako u spezi sa politikom, dragi moji gradjani. A sta jos sve nije napisano u komentaru...
Ovo su, za redakciju, naravno vrlo lako proverljive informacije. Samo nemojte g.Sikimica da pitate, porecice naravno.
Nemanja NS
Bogdan
Sikimiću , dosta je bilo!
Novosadjanka
Svuda i
đokica
Slobodan strelac
To je suština svega, za 25.000 mesečno uvek možete da radite za velikog ,,gazdu". Još ako umesto više komora bude samo jedna, a na njoj član partije,veselju nikad kraja. Advokati su zbog svoje nezavisnosti uvek bili trn u oku svake vlasti.
Podrška Beljanskom!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H